Camperkriebels........Naar Schotland........

Bijna op weg...

Hallo allemaal,
Morgen is het zo ver: we vertrekken voor een 'korte' vakantie naar Schotland.

Het eerst doel is Duinkerken waar we bij goed weer nog wat willen wandelen langs het strand. We overnachten op een camperplaats en gaan om 6.00 uur donderdagochtend op de veerboot naar Dover.
We hebben proviand ingeslagen, wat 'geocaches' ( weet je niet wat dat is dan google je maar even) uitgezocht die op wandelroutes liggen en gewapend met 10 cd's van de Corries gaan we ook nog proberen bezongen locaties uit hun liedjes te bezoeken.

We hopen regelmatig wat van ons te laten horen en we vinden het leuk reacties terug te krijgen. Groeten Nart en Tineke

Els

Hey jullie saampjes,
Heel veel plezier gewenst op deze reis.
Net teruggekomen uit Tunesië is het grappig dat (bijna) het eerste mailtje ons virtueel uitnodigt met jullie mee te leven.
Groetjes
Lammert en Els

Marij

Heel veel plezier op jullie reis!
Hoop dat het weer een beetje mee wil werken.
groetjes,Marij

ans en frank

Als 't zo doorgaat kunnen jullie morgen op de Hein Mandosplaats aanmeren. Lekker makkelijk toch!
Even zonder flauwekul: een kei-goeie tijd en we horen wel hoe 't met jullie gaat.

Jeannette O'Callaghan

Amazing on holiday AGAIN - lucky you. Have a lovely time.

T.will & O,Phil

Heb een fijne tijd en wij hopen dat alles op wieletjes loop voor jully, veel plezier
Groetjes

José Deeben

Heel veel reisplezier voor jullie beiden.
Ik geniet weer mee op een afstand.
Enne... ik heb het opgezocht: veel succes met het vinden van de caches.

Harold

Veel plezier in schotland!
Jullie waren ook al weer zooo lang thuis, he.

Rohan

Lieve Oma en Opa,
Ik zal jullie heeeel erg missen. Kom snel thuis.
Hele dikke "tus" Rohan

Abe en Alice

Hoi veel plezier gewenst van ons en hopelijk vinden jullie leuke coins en tb,s op de reis.

Abe en Alice

ps, we hebben een nieuwe gps besteld voor het cachen met kaarten.

Marietta

Heb al veel mensen enthousiast gemaakt voor het cachen. Graag willen we jullie een keer als gids uitnodigen. Doen we als jullie terug zijn, geniet in hopelijk een zonnig Schotland. En groetjes aan Nessie.